11 czerwca 2019

Rejestracja

Wybierz poniższy przycisk aby rozpocząć proces rejestracji na konferencję:


Przed zarejestrowaniem się prosimy o zapoznanie się z regulaminem uczestnictwa.
Za pomocą tej strony można zarejestrować jedną osobę, w przypadku zainteresowania rejestracją większej liczby osób prosimy o kontakt z Biurem Organizacyjnym.

Uwaga! Organizator nie przewiduje kolejnej zmiany terminu Zjazdu. W przypadku utrzymującego się stanu epidemicznego, zagrożenia dla zdrowia lub innych zaleceń władz Zjazd organizowany będzie w formie hybrydowej – stacjonarnie dla ograniczonej liczby uczestników i online, lub wyłącznie online na Platformie Cyfrowej.
W związku z tym wszystkie osoby, które chcą skorzystać z obniżonej opłaty i dokonać płatności przed ostatecznym wyjaśnieniem sytuacji, prosimy o wpłatę jedynie zaliczki w kwocie odpowiadającej udziałowi online i nie dokonywania wpłat za osoby towarzyszące.

Więcej informacji styczeń 2021.

Opłaty i rodzaje uczestnictwa

Rodzaj uczestnictwa Opis
A:Uczestnik – członek PTChP Osoba będąca członkiem PTChP, posiadająca opłacone aktualne składki członkowskie.
B:Uczestnik – nie członek PTChP Inne osoby uprawnione do wystawiania recept lub prowadzące obrót produktami leczniczymi.
C:Student Studenci do 26 roku życia ostatnich lat medycyny z ważną legitymacja studencką. (Opłata obejmuje jedynie catering oferowany w trakcie przerw kawowych, nie obejmuje pełnego cateringu oferowanego w trakcie Zjazdu)
F: Osoba towarzysząca Osoba, która może zostać zarejestrowana tylko razem z uczestnikiem Konferencji typu A lub B nie biorąca udziału w części merytorycznej konferencji i nie mająca wstępu na wystawę medyczną.

Podstawowa opłata rejestracyjna netto/brutto1 wynosi:


Rodzaj uczestnictwa
Zarejestrowana PłatnośćTylko
ONLINE
do 31.12.2019 do 31.03.2020 do 31.08.2020 do 30.04.2021 po 30.04.2021
A:Uczestnik – członek PTChP 2 650,41 zł / 800 zł 691,06 zł / 850 zł 772,36 zł / 950 zł 853,66 zł / 1050 zł 934,96 zł / 1150 zł 325,20 zł/400 zł
B:Uczestnik- nie członek PTChP 731,71 zł / 900 zł 772,36 zł / 950 zł 853,66 zł / 1050 zł 934,96 zł / 1150 zł 1016,26 zł / 1250 zł 365,85 zł/450 zł
C:Student 121,95 zł / 150 zł 121,95 zł / 150 zł 162,60 zł / 200 zł 203,52 zł / 250 zł 243,90 zł / 300 zł 121,95 zł/150 zł
F:Osoba towarzysząca 406,50 zł / 500 zł 406,50 zł / 500 zł 406,50 zł / 500 zł 487,80 zł / 600 zł 487,80 zł / 600 zł n.d.

Legenda:
1 Opłata brutto zawiera VAT 23%
2 Honorowi Członkowie PTChP są zwolnieni z opłat. Członkowie PTChP – emeryci i renciści powyżej 65 roku życia płacą od 1 września 2020 stałą opłatę 250 zł brutto za udział stacjonarny w każdym okresie rejestracyjnym oraz 125 zł brutto za udział online. Prosimy o odpowiednią uwagę w formularzu rejestracyjnym lub o kontakt z Biurem Organizacyjnym.

Podstawowa opłata rejestracyjna – udział stacjonarny Uczestnika Zjazdu (A,B,C) obejmuje:

  • identyfikator i materiały konferencyjne,
  • udział w sesjach naukowych,
  • pełen przewidziany programem catering (nie dotyczy studentów),
  • wstęp na wystawę medyczną,
  • certyfikat uczestnictwa w konferencji
  • dostęp do Platformy Cyfrowej w przypadku organizacji w formie hybrydowej.

Uczestnik Konferencji z opłaconym fee ma ponadto możliwość zarejestrowania się na wybrane dodatkowo płatne lub bezpłatne zajęcia warsztatowe (liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń).

Opłata rejestracyjna – udział online obejmuje dostęp do Platformy Cyfrowej umożliwiający:

  • dostęp online do wszystkich sesji w tym również warsztatów, sesji interaktywnych, sesji plakatowych
  • możliwość skorzystania z wszystkich opcji interaktywnych (zadawanie pytań, udział w quizach czy konkursach),
  • dostęp do wystaw wirtualnych – m.in. możliwość porozmawiania z przedstawicielami i możliwośc skorzystania z innych opcji interaktywnych oferowanych na poszczególnych wystawach,
  • 3 miesięczny dostęp do zarchiwizowanych materiałów (wykładów i materiałów Partnerów),
  • certyfikat uczestnictwa w Kongresie.

Opłata rejestracyjna osoby towarzyszącej – udział stacjonarny obejmuje:

  • identyfikator,
  • pełen przewidziany programem catering za wyjątkiem cateringu oferowanego podczas przerw na terenie wystaw.

Opcje dodatkowo płatne

Pakiety z noclegiem
Aktualnie ze względu stan epidemiczny rezerwacja miejsc hotelowych została wstrzymana.
Po ponownym uruchomieniu rezerwacji, przewidywana jest – do wyczerpania miejsc, możliwość zakupu pełnego pakietu uczestnictwa z noclegiem w Airport Hotel Okęcie****. Dopłata do pakietu z noclegiem obejmuje 3 noclegi w terminie 27-30 maja 2021 – czytaj więcej…

Wstęp na imprezy towarzyszące
Organizator może pobierać dodatkowe opłaty od Uczestników za udział w imprezach towarzyszących (pozamerytorycznych), o ile imprezy takie będą miały miejsce i nie będą finansowane przez zewnętrznego Sponsora, niebędącego członkiem Stowarzyszenia INFARMA (więcej informacji styczeń 2021).

Zmiany rejestracji i rezerwacji, korekty faktur
W przypadkach: konieczności wystawienia i wysyłki duplikatu faktury lub korekty faktury (o ile nie jest ona związana z rezygnacją z uczestnictwa w Konferencji), zmian płatnika rezerwowanych usług albo danych osoby rejestrowanej dokonanych po zarejestrowaniu płatności, pobierana jest opłata manipulacyjna 50 zł brutto za każdy taki incydent.

Realizacja płatności

Opłatę należy wnieść dopiero po dokonaniu rejestracji na konferencję, przelewem na konto bankowe Biura Organizacyjnego:

Bank: mBank S.A.
Nr konta: 43 1140 2004 0000 3802 7906 7421
SWIFT CODE: BREXPLPWMUL
Tytuł wpłaty: należy podać imię i nazwisko uczestnika oraz hasło: „36ZPTCHP”
Adres Biura Organizacyjnego
-właściciela konta:
AltaSoft Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., ul. Pukowca 15, 40-847 Katowice, Polska

Warunki rezygnacji

Uwaga! Przedstawione warunki anulacji i zwrotu opłaty mają zastosowanie jedynie w przypadku zamówień obejmujących jeden pakiet uczestnika opłacany przez danego płatnika. W przypadku większych zamówień warunki anulacji ustalane są indywidualnie i zależą od wielkości zamówienia.

Ponieważ za wyjątkiem krótkiego okresu po dokonaniu wpłaty nie przewidujemy 100% zwrotów, prosimy o przemyślane dokonywanie płatności.

  1. Przedstawione warunki zwrotu opłaty dotyczą rejestracji indywidualnych zarówno rezygnacji z wszystkich zamówionych usług jak i zmiany pakietu z pakietu droższego (np. z noclegiem) na tańszy lub rezygnacji z którejś z zamówionych usług dodatkowych
  2. Warunki zwrotu opłaty w przypadku chęci skorzystania z rezerwacji zbiorowej, grantu objętego oddzielną rezerwacją lub zaproszenia firmy dokonującej rezerwacji zbiorowych są identyczne, jak w przypadku rezygnacji z konferencji. Prosimy zatem wszystkich uczestników z wniesiona opłatą, którzy ostatecznie będą korzystali z rezerwacji zbiorowej, grantu lub zaproszenia firmy i którzy będą chcieli z tego tytułu zwrócić się o zwrot wcześniej indywidualnie wniesionych opłat o jak najwcześniejsze zasygnalizowanie takiej sytuacji.
  3. Warunkiem zwrotu jest przesłanie w formie pisemnej (może być drogą elektroniczną) rezygnacji z udziału  lub wniosku o zwrot wniesionej indywidualnie opłaty do Biura Organizacyjnego. Decydująca jest data otrzymania rezygnacji lub wniosku:

Data
otrzymania rezygnacji/wniosku
Zwracana kwota
Dla opłat dokonanych przed 19 marca 2021 –
do 30 dni od zaksięgowania wpłaty na koncie
100% wartości usług, które mają zostać objęte zwrotem minus opłata manipulacyjna 50 zł brutto
do dnia 19.04.2021 50% wartości usług, które mają zostać objęte zwrotem
po 19.04.2021 Opłata nie podlega zwrotowi

  1. Zwrot opłaty następuje bezpośrednio na konto bankowe, z którego została wysłana. W przypadku wystawionych faktur VAT, do 14 dni po otrzymaniu przez Biuro Organizacyjne podpisanej kopii faktury korygującej.
  2. W przypadku wniesienia opłaty rejestracyjnej i nieobecności Uczestnika na Konferencji opłata rejestracyjna nie jest zwracana, a materiały konferencyjne nie będą w jakiejkolwiek formie dostarczane przez Organizatora  lub Biuro Organizacyjne Uczestnikowi. Nieobecny Uczestnik nie ma też prawa do otrzymania certyfikatu uczestnictwa w Konferencji.